Subject: C-235/24 (PPU)
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 11:57:13 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/147
Kohtuasja number: C-235/24 (PPU)
Vastuse kuupäev: 15.05.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kohtuotsuste tunnustamine ja täitmine; kriminaalkaristuse
määramine; teises liikmesriigis mõistetud karistuse täideviimise
ülevõtmine
Õiguslikud vormid: EL põhiõiguste harta artikkel 47; raamotsus
2008/909/JSK

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7520

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium